Středisko pro péči o zdraví

Středisko pro péči o zdraví

Mezinárodní síť zdravotnické péče

Domovská stránka  /   Kontrola tělesné hmotnosti  /  K jídlu a hubnutí

Chuť k jídlu a úbytek na váze

Článek od Střediska pro péči o zdraví

Chuť k jídlu a úbytek na váze

Chuť k jídlu a úbytek na váze

Chuť k jídlu a hubnutí jdou spolu ruku v ruce. Nelze spravovat vaše hubnutí bez kontrolovat vaši chuť k jídlu. Tady budeme mluvit o tom, jak můžete udělat právě to. Budeme také hovořit o významu nízkokalorické stravy.

Mnoho lidí čtení že to bude cítit, že hubnutí není možné a ještě může mít již vzdal. Nemyslím si na chvilku, že hubnutí není možné. Je to a máš to v zhubnout. Je to jen otázka vás jíst správné potraviny a stále chuť k jídlu pod kontrolou.

Hlad a chuť k jídlu

Promluvme si o rozdílu mezi hlad a chuť k jídlu. K jídlu je touha po potraviny. To je přesně to, co zní jako. Je to vaše tělo touží něco k jídlu. Může to být z nudy, nebo prostě zvyk a přitom něco jako sledování televize. Hlad na straně druhé je chemická reakce na hladinu inzulínu v krvi. Jednoduše řečeno, jakmile hladina inzulinu dosáhnou určitého bodu, vaše tělo říká, že je čas k jídlu. Řada chemických reakcí probíhá a začít cítit hlad. Každý ví, extrémní hlad pocit nervozity a možná i trochu světla v čele. To je výsledek chemické reakce v těle způsobené nízkou inzulín úrovně.

Jíst nízkokalorická dieta je pro hubnutí. Je to důležité, jíst méně kalorií, než spotřebují když jste obézní. To je, jak zhubnout v průběhu času. Vaše tělo bude spalovat tuk místo kalorií z potravy. Chcete-li zhubnout, vždy musíme jíst méně kalorií, pak použít. To bude mít za následek těla pomocí kalorií uložené v podobě tuku. Výsledkem je, kalhoty a další oblečení cítí trochu volné. Je to něco, co každý, který zažívá hubnutí ví až příliš dobře.

Jak kontrolovat vaši chuť k jídlu?

Jak budete jíst méně kalorií, když vaše chuť k jídlu je mimo kontrolu? To je otázka hodně lidí s nadváhou se ptají sami sebe. Součástí řešení je naučit, jak ovládat vaši chuť k jídlu. Musíš si reteach sami, jak jíst. Není to tak šílené, jak to zní. Váš nový zdravého životního stylu bude vyžadovat mnoho změn.

Strava je pouze jeden z nich a je pravděpodobně nějaké cvičení v obchodě pro vás stejně. Musíš si spálit kalorie, a jediný způsob, jak to udělat cvičení. Učí sebeovládání je obtížné, ale je to cenné ponaučení, že každý potřebuje. Nejste první a rozhodně nebude poslední, která prohraje, když vidí, že dort. Rozdíl je v tom, že brzy budete mít sílu říci ne na ten dort.

Naučit se ovládat vaši chuť k jídlu trvá určitou dobu. Většina lidí potřebuje nástroj pomoci jim po cestě. Tento nástroj je dodáván v podobě potlačení chuti k jídlu. To vám dám sílu se naučit, jak ovládat vaši chuť k jídlu. Je to naučené postupy a to vám nepřijde přes noc.

Právě proto jsou dobrým řešením, potlačení chuti k jídlu. Dávají vám možnost získat vliv na chuť k jídlu, což je prvním krokem k jeho řízení. Odtud bude schopen postavit na hlavu cíle úbytek váhy a konečně být schopen provést pozitivní změnu ve svém životě.

Naučte se ovládat vaši chuť k jídlu 


comments powered by Disqus