Domovská stránka  /   Zdraví u mužů  /  Kegel cvičení pro muže

Kegel cvičení pro muže. Jak najít nejlepší Kegel cvičení program?

Kegel cvičení pro muže. Jak najít nejlepší Kegel cvičení program? 

Kegel cvičení pro muže

To přijde k překvapení mnoha se dozvíte, že muži mohou skutečně dělat Kegel cvičení - a že mají tolik výhod pro muže, jak to dělají pro ženy.

Myšlenka cvičení Kegel je posílení pánevního dna, což je svalová tkáň, která ovládá močovou trubici. Tyto svaly patří pubococcygeus, puborectalis, a iliococcygeus svaly. Společně tvoří svalovou skupinu" Levator Ani", která se nachází na obou stranách pánve.
V těchto termínech, má smysl zmínit, že někdo může vidět výsledky cvičení Kegel.
Pánevní dno je důležitou součástí různých tělesných funkcí, trávicího systému a pohlavních orgánů v ceně. Ačkoli to není široce diskutováno a inzerováno, Cvičení Kegel jsou prospěšná pro mužský sexuální život a mohou pomoci zabránit určitým sexuálním dysfunkcím a dokonce pomoci zlepšit erekci a zvětšit penis!

Výhody Kegel cvičení pro muže

Kegel cvičení mají relativně stejné výhody pro každého, i přes pohlaví.

Benefits of Kegel Exercises For Men
Výhody Kegel cvičení pro muže
Nicméně, existuje mnoho faktorů, které mohou oslabit mužské pánevní dno, které prostě by nedošlo v biologicky ženské tělo, kde Kegel cvičení by dopad a pomoc mužů více než ženy.
Například problémy s prostatou nebo odstranění oslabí pánevní dno.

Jak začít Kegel cvičení

Pokud chcete začít dělat Kegel cvičení, je důležité nejprve najít správné svaly do práce, což může být trochu matoucí.

Chcete-li najít svaly pánevního dna, zkuste zastavit sami uprostřed močení utažením pánevního dna, nebo svaly, které používáte k zastavení sami od plynatosti.

Svaly používané k provádění těchto manévrů jsou svaly, které chcete zaměřit na tom, když dělá Kegel cvičení - jsou to vaše pánevní dno!

Pelvic Floor Muscles
Svaly pánevního dna
Mělo by se cítit jako utažení základny pánve, jako by se vaše dolní pánev sání sama nahoru a do těla.
Vědět, jak je aktivovat a zaměřit, je klíčem ke správnému cvičení Kegel.
Vyzkoušejte několik cvičných kol utahování a uvolňování, abyste se seznámili s akcí a způsobem, jakým se cítí.

Jak to udělat Kegel cvičení

Jakmile najdete svaly pánevního dna a víte, jak je nakazit, můžete začít s cvičením Kegel.

Většina Kegel cvičení jsou poměrně jednoduché, jakmile jste obeznámeni s pánevní dno, a zahrnují přesně to, co jsme již prošli: kontrakce a uvolnění.

  • Chcete-li začít, najít pohodlnou pozici. Většina začátečníků je snazší cvičit vleže nebo vsedě, ale Kegel cvičení lze provést v libovolné poloze.
  • Vydechněte úplně, takže vaše plíce jsou prázdné.
  • Na inhalovat, smlouva vaše svaly pánevního dna a držet je pevně. Na začátku můžete držet asi 3 sekundy a uvolnit výdech. Jak se vaše pánevní dno stává silnější, můžete začít prodlužovat vaše drží až 10 sekund nebo více (jak uznáte za vhodné), a uvolnění po dobu dalších 10 sekund.
Pamatujte si, že na těchto delších drží, budete chtít vzít několik vdechů a výdechů uprostřed kontrakcí.
Propojení vašeHo Kegel cvičení s dechem bude pohyb více tekutiny a pomoci přinést více energie do pánevní oblasti.

Chcete-li zdokonalit své cvičení Kegel, snažte se ohýbat žádné jiné svaly, jako jsou břišní svaly, stehna nebo hýždě. Zaměření pánevního dna - a pouze pánevního dna - vám pomůže naučit se používat tyto specifické svaly vědoměji a odděleně od zbytku těla.
V ideálním případě budete chtít udělat asi 10 opakování kontrakce / uvolnění duo, a 3 sady těchto 10 opakování denně získat nejlepší výsledky.
Nejdůležitější část, kdykoli se rozhodnete udělat, je, aby Kegel cvičení součástí vaší každodenní rutiny, s cílem vidět výsledky, které si přejete.

Když uvidíte výsledky Kegel cvičení

Pokud jste aktivně dělá své každodenní Kegel cvičení, budete pravděpodobně vidět výsledky v prvních několika týdnech. Nicméně, pro některé, to může trvat až několik měsíců.
Buďte trpěliví a zůstaňte motivováni v udržování rytmu a budete z nich těžit.

Zeptejte se svého lékaře o pomoc

Ask Your Doctor for Help
Zeptejte se svého lékaře o pomoc
Pokud si nejste jisti, zda děláte vaše Kegel cvičení správně, nebo pokud si jen chcete hlubší pohled do pánevního dna, zeptejte se svého lékaře.
Nejen, že mohou dát své profesionální tipy na vaše jedinečné tělo, ale mají přístup k biofeedback technologie.
Biofeedback trénink, v tomto případě se skládá z malé sondy v konečníku, zatímco dělá vaše Cvičení Kegel, který bude sledovat, které svaly jsou aktivovány, a které z nich potřebují pomoc. Zobrazí se vaše celková pánevní aktivita.

To může být užitečné zejména v případě, že trpíte některou z níže uvedených podmínek.

Kegel cvičení pro hyperaktivní močového měchýře

Kegel cvičení může být zvláště efektivní, pokud trpíte hyperaktivní močový měchýř, únik moči, nebo nutkání inkontinence.

Kegel Exercises For Overactive Bladder
Kegel cvičení pro hyperaktivní močového měchýře
Při posilování pánevního dna, jste školení vaše tělo a svaly, které ovládají močovou trubici, což je sval, který umožňuje moč projít, a udržuje ji od průchodu.
Pokud jsou tyto svaly slabé, vaše tělo má malou nebo žádnou kontrolu nad uretrálním otvorem, což ztěžuje kontrolu močení.
Izolace pánevního dna vám dá větší kontrolu nad močením a trénovat svaly na smlouvu a uvolnění moči pouze v případě potřeby. Absolvování na delší drží ve vašem Cvičení Kegel, po dobu 10-20 sekund, se stejným množstvím odpočinku mezi tím, vám dá nejlepší výsledky.

Kegel cvičení pro erektilní dysfunkce

Pokud trpíte erektilní dysfunkcí, Kegel cvičení mohou mít prospěch i pro vás!

Kegel Exercises For Erectile Dysfunction
Kegel cvičení pro erektilní dysfunkce
Překvapivě, vaše svaly pánevního dna také hrají roli při vývoji a udržení erekce - tyto svaly jsou aktivovány současně s krví spěchá do penisu.
Je to běžná mylná představa, že váš penis funguje jako sval. "Láska sval" je vlastně jen pánevní dno.
Pokud jste někdy byli schopni zvýšit a snížit svůj penis, zatímco vzpřímeně, svaly jste izolace jsou vlastně vaše svaly pánevního dna!

Někteří dokonce hlásili intenzivnější orgasmy po posílení pánevního dna. Kontrakce v Kegel cvičení pro erektilní dysfunkce by měla trvat asi 8 sekund, s asi 8 sekund odpočinku mezi nimi.

Kegel cvičení pro předčasnou ejakulaci

Pokud se ocitnete ejakulovat dříve, než je žádoucí při pohlavním styku, vaše svaly pánevního dna by mohly být na vině. Mnoho studií ukazuje, že většina mužů, kteří pravidelně Kegel cvičení vidět celkové zlepšení jejich sexuální výkonnosti.

Stejně jako oni pracují na kontrolu močení a pohyby střev, svaly pánevního dna kontrolu ejakulace stejně. Pracují jako hráz, která, když silný, může držet mnohem déle.
V tomto smyslu, není divu, že slabé pánevní dno nebude účinná při zachování ejakulace.
Stručně řečeno, budete mít větší celkovou kontrolu nad svými pohlavními orgány s pravidelnými a opakujícími se cvičeními Kegel - a díky tomu bude váš sexuální život jen lepší a lepší. Chcete-li léčit to, většina mužů zjistí, že pracuje rychle Kegels spíše než pomalé drží pracovat nejlépe. Rapid Kegels se skládají z rychlých kontrakcí a uvolnění, rychlostí asi jedné sady za sekundu, po dobu 10 opakování.

To bude obtížnější, pokud jste novější kegel cvičení, takže začít s pomalým drží a uvolňuje začít, seznámit se s akcí a svaly zapojeny. Můžete nakonec udělat směs rychlé a pomalé Kegels, který může dát vaše svaly pánevního dna větší vytrvalost a výdrž.

Kegel cvičení pro hemoroidy

Jednou z hlavních příčin hemoroidů je namáhání dolního konečníku v důsledku hyperaktivního tlaku během stolice.

Kegel Exercises For Hemorrhoids
Kegel cvičení pro hemoroidy
Jako každý sval, je-li tlačil příliš daleko, když síla a / nebo obratnost prostě není tam ještě, budete pravděpodobně poškodit.
Posílení svalů, které ovládají konečník - které tvoří část pánevního dna - usnadní průchod pohybů střev a pomůže zabránit tvorbě hemoroidů.
Nicméně, Kegel cvičení nebude dělat stávající hemoroidy zmizí. Neměly by být považovány za hemoroidy možnost léčby. K tomu budete potřebovat více intenzivní péče. To, co Kegels udělá, se týká striktně jako preventivní opatření.

Držení kegelů po dobu asi 10 sekund zde - nebo, pracuje na 10 sekund jako cíl - se stejným odpočívá mezi tím, vám pomůže.

Kegel cvičení program

Kegel cvičení pro muže jsou bezpečnější a méně nákladné pak pilulky nebo chirurgické zákroky. Ale měli byste najít program, který opravdu funguje. Je třeba mít na paměti pár věcí.

Samozřejmě, že ne všechny programy jsou opravdu užitečné. Můžete zaplatit peníze a dostat nic. A můžete také najít volné programy, které autoři trvají na jejich užitečnosti.

Jak si vybrat Kegel cvičení program pro muže?

Každý, kdo miluje levné nabídky a vyjednává, a když nemohou získat konkrétní věc bez nákladů, chtějí získat lepší nabídku. Zdravotnické techniky jsou stejné a možná budete chtít hledat low-cost a dokonce i zcela zdarma programy. Všichni si přejeme mít dobrý nákup.
Když výrobek může ovlivnit vaše zdraví, pak je velmi důležité podívat se blíže na to, co se chystáte získat. Proč neriskovat své zdraví? To je jedna z nejdůležitějších věcí, které máme.
Rostoucí počet organizací vytváří zdravotní řešení, která teoreticky pomáhají zlepšit fyzické zdraví člověka, motivaci, sílu, sexuální apetit a dokonce pomáhají zvětšit penis! Každá společnost bude prohlásit, že jejich produkt bude jistě fungovat dobře. Ale velmi často sny a očekávání mužů jsou právě používány těmito společnostmi, aby se zisk na nich.

Best Kegel Exercises Program
Nejlepší Kegel cvičení program
V případě, že opravdu potřebujete zlepšit svou sexuální výkonnost, a jste připraveni věnovat potřebné úsilí a čas, ignorovat všechny, že bezplatné zkušební řešení, věc, kterou potřebujete, je all-přírodní, bez rizika a testovány Kegel cvičení program pro muže.

Nejlepší Kegel cvičení program

Jak si vybrat nejlepší Kegel cvičení program pro muže?

  • První důležitá věc při výběru nejlepších programů Cvičení Kegel je typ tréninku. Raději si vezměte ten, který je ve videu. Tyto programy vám příležitost sledovat, jak se provádí cvičení a můžete snadno udělat správně. Zpravidla jsou bezplatné cvičební programy Kegel k dispozici pouze v textové verzi.
  • Pokuste se zjistit, jaké výsledky přinese cvičení. Není třeba trávit svůj čas na cvičení, pokud žádné prokázané výsledky mohou být dosaženy. Pouze několik Kegel cvičení programy mohou zaručit úspěch. Vyberte si ty, které jsou schváleny některými lékařskými odborníky. Je třeba zmínit, že zdarma Kegel cvičení programy nemohou být schváleny lékařskými odborníky nebo podporované klinických studií.
  • Náklady na program je také důležité, a ceny jsou tak odlišné, že je snadné se zmást. A zde byste si měli vzpomenout na dva body, které již byly zmíněny. Nezáleží na tom, jak nízká je cena, program bez dvou bodů výše není dobrý.
  • Každý program musí přinést efekt. Když jsou zákazníci dostali záruku vrácení peněz pak existuje více příležitostí, jak získat to, co potřebujete. Můžete například získat ujištění, že peníze budou vráceny částečně, když slibovaného výsledku nebude dosaženo (například další palce do 2 měsíců). Není třeba platit za něco, co neposkytuje úspěch vaší léčby.
  • Navzdory skutečnosti, že budete dělat cvičení sami, systém zákaznické podpory je žádoucí, jak budete potřebovat nějakou pomoc nebo vaše otázky zodpovězeny. Volný Kegel cvičení programy nemají žádnou profesionální podporu. Snažte se nepoužívat jejich faq a členských fór; jsou obvykle pod dohledem lidí bez lékařského vzdělání, takže nemají žádnou odpovědnost za své rady a odpovědi.

Kegel cvičení pro muže. Shrnutí.

Pokud chcete, aby byl program efektivní, pak by měl odpovídat na rozsah požadavků. Když není nějaká složka, pak je těžší dosáhnout úspěchu.
Pokud program, který používáte, je bezpečné a prokázáno odborníky, budete mít žádné vedlejší účinky, ale pouze skutečné výsledky. Takže zkuste a získat všechny informace o programu jste schopni najít.
Pokud chcete mít důvěryhodný program, pak si můžete přečíst Kegel cvičení fórum, kde bude správný program být doporučen pro vás. Programy jsou kontrolovány tam zákazníky. Které z nich jsou nejvíce doporučeno? Vezměte tyto informace v úvahu a učinit volbu.

Najít nejlepší Kegel cvičení v tomto fóru 


comments powered by Disqus